Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier) już od 200,00 zł.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

ZWROTY

  1. Z zakupionego w sklepie towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, kierując do sklepu pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Kupujący zobowiązany jest do zwrotu nabytego towaru na własny koszt.

  2. Przekroczenie terminu do złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy będzie podstawą nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.

  3. Zwracany produkt znajdujący się w fabrycznym opakowaniu wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu, należy odesłać na adres:

    Guga Baby Grażyna Frysiak
    ul. Nożownicza 42/8

    50-147 Wrocław
  4. Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użycia, ani być w jakikolwiek sposób zniszczony. Produkt musi być z oryginalnymi metkami, w oryginalnym opakowaniu.

  5. Sklep gwarantuje Klientowi zwrot uiszczonej ceny produktu wraz z kosztami przesyłki.

  6. Zwrot należności za zamówienie, wraz z opłatą za przesyłkę, nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu.

  7. Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości.

     

    >>> Formularz zwrotu <<< do pobrania

     

REKLAMACJE  I GWARANCJA

  1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). 

    Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrywane będą jedynie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela. Uszkodzenie przesyłki: jeśli przesyłka budzi obawy o kompletność zawartości (np. posiada uszkodzenia, nacięcia) można odmówić jej odbioru i zgłosić ten fakt kurierowi. Należy uzyskać pisemne potwierdzenie iż odmowa odbioru nastąpiła w wyniku uszkodzenia przesyłki.

  2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona niezwłocznie i najpóźniej przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową na adres email biuro@gugababy.pl

    W tytule emaila prosimy podać REKLAMACJA oraz numer zamówienia wraz z dołączonym wypełnionym formularzem REKLAMACJI.  
    (Pobierz formularz reklamacji produktu)

  3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.

  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, po jej uznaniu, towar uszkodzony zostanie naprawiony albo wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu albo obniży cenę produktu albo też, stosownie do decyzji Klienta, zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary. W przypadku wymiany produktu na inny, jeżeli cena nowego towaru będzie wyższa od ceny zwracanego - poprosimy o dopłatę różnicy, jeśli cena nowego towaru będzie niższa od ceny zwracanego - zwrócimy różnicę.

  5. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji i zwrotu towaru.

  6. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się produktów, przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia, itp.).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl